Free songs

Bureau

Audiences Now is een creatief bureau voor interactieve communicatie

  • Wie zijn je fans, wie kunnen je evangelisten en merkambassadeurs worden? Hoe kun je zorgen dat je weet wat er over je merk gezegd wordt en wat kun je doen om de conversatie over je merk te vermeerderen en zo positief mogelijk te laten zijn?
  • Ken jezelf, je merk en je persona. Wat is je imago, hoe gedraag je je in de social media? Ken je doelgroep en weet wat er leeft
  • Ga niet uit van je product maar zorg dat je merk een afspiegeling is van wat mensen wíllen, ga de conversatie aan! Focus op je bestaande klanten, luister naar ze en betrek ze zodat ze vrienden, ambassadeurs en evangelisten worden.
  • De kanalen zijn nieuw, digitaal en interactief, maar de boodschap blijft hetzelfde. Het concept van de winkel op de hoek die echt weet wat zijn klanten willen, is al eeuwenoud.
  • Hoe geloofwaardig ben je, doe je je niet anders voor? Wees niet bang om keuzes te maken, dit gooit deuren dicht, maar opent ook heel veel deuren.

Gebruikmakend van de onuitputtelijke mogelijkheden om met mensen in contact te komen, kun je communiceren over je merk, dienst of product op een authentieke manier waar je doelgroep echt wat aan heeft.

This post is also available in: Engels